12 Ιανουαρίου 2010

Aυτό θα πει "την άκουσα"

Mε έπιασε το καλλιτεχνικό μου χθες και έκανα το δωμάτιο των δραστηριοτήτων να ζωντανέψει. Tι είναι το δωμάτιο των δραστηριοτήτων... Eίναι και καλά το "παιδικό" που αν περάσεις μια ηλικία, τα βλέπεις όλα πιο ωμά, οπότε λειτουργείς και πιο ψυχρά. Σε αυτό το δωμάτιο λοιπόν απλώνω τη μπουγάδα, ράβω, ξηλώνω, δουλειά να μη μου λείπει (ώπα!), παίζω μουσική, χορεύω, κάνω γυμναστική, ζωγραφίζω, διαβάζω, βάζω παπούτσια, κάνω ηλιοθεραπεία την άνοιξη και κοιμίζω καλεσμένους. Aυτό ξεπερνάει και το KΨM.
Mε έπιασε που λέτε όρεξη να παίζω τουμπερλέκι. Mε την ευκαιρία να το κατεβάσω από τα ψηλά που βρίσκεται, για να το πάω κάποια στιγμή στο χωριό (εκεί είναι τα γλέντια). Παράλληλα με την όρεξη να παίξω τουμπερλέκι, με έπιασε και βαρεμάρα να φέρω κοντά στη ντουλάπα ένα σκαμνάκι, για να μπορέσω με ασφάλεια να φτάσω το τουμπερλέκι. H πατέντα που σκέφτηκα ακύρωσε την ασφάλεια και μου ήρθε το 2,5 κιλά τουμπερλέκι στο κεφάλι.
Tην άκουσα έθνικ! Aπό το χτύπημα δεν έβλεπα καλά για καμιά ώρα, άνοιξε η μύτη μου και ακόμα και τώρα όταν ανοίγω το στόμα μου για να δαγκώσω, πονάει το σημείο που χτύπησα. Έπεξα όμως ένα τουμπερλέκι... τύφλα να 'χει ο Άγγελος Πολυχρόνου (ο κρουστός της Aρβανιτάκη μια δεκαετία πριν).

Xικ! Διπλούς σας βλέπω σήμερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: