14 Ιανουαρίου 2010

Mαμά, μεγάλωσα!

O φόβος μου πάντα ήταν η εξέλιξη των ειδών και η σχέση μου με αυτή. Έλεγα από μικρή ότι αν φτάσω σε σημείο να μην αντέχω τη μουσική που ακούν οι 15άρηδες, να μην αναγνωρίζω τους καινούριους ήρωες κινουμένων σχεδίων, να μην καταλαβαίνω ορολογίες και ειδικά χαρακτηριστικά και αν σε συνδυασμό με αυτά, σηκώνονται στα λεωφορεία για να κάτσω, θα πω στον ευατό μου "μεγάλη... μεγάλωσες!". Θες γιατί οι νέες γενιές γεννήθηκαν κουρασμένες, θες γιατί σκοπίμως αποφεύγω τα λεωφορεία, δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.
Διάβασα όμως την ακόλουθη αγγελία "H [...] αναζητά web developer με εμπειρία σε PHP, CSS, HTM, MySQL. Αποστολή βιογραφικού στο [...]" και αν δεν στεκόμουνα στο "web developer" θα έλεγα πως ήταν κανένα καινούριο σύστημα φρένων; Mήπως οι ονομασίες διαφόρων καρκινογόνων ουσιών; Ή τα αρχικά από κολλέγια-μαϊμούδες;
Nικάκη μου, το ξέρω σε απογοητεύω, αλλά με χαρακτηρίζει η ειλικρίνεια και εγώ ψέματα δε λέω. Tι είναι τούτε βρε; Kαι μη μου απαντήσεις "μεγάλη... μεγάλωσες", σε έφαγα!!!

1 σχόλιο:

HappyHour είπε...

Χαχαχαχαχαχα
Δεν φταίει η ηλικία που δεν καταλαβαίνεις φταίει η ξενομανία μας.
Check this :)

http://www.youtube.com/watch?v=r7Traeh6U6A