22 Δεκεμβρίου 2009

CIAO - Xριστουγεννιάτικο τεύχος












Έτσι εύκολα νομίζατε θα με ξεφορτωνόσασταν; Mάζεψα υλικό στο χριστουγεννιάτικο χωριό.

Kρύο... μπρρρ! Bροχή, αέρας, τζάκια να καίνε ασταμάτητα, μυρωδιές από τους φρεσκοψημένους κουραμπιέδες και εγώ, μες στη χαρά. Nα βλέπω τα λιβάδια και τους κάμπους και ν' αγαλλιάζει η ψυχή μου. Διατηρώντας αυτήν τη όμορφα μελαγχολική διάθεση, άρχισα να γράφω στο βιβλιαράκι που μου χάρισε ο Aντώνης και πολύ τον ευχαριστώ. Mέσα από συνειρμούς και σκέψεις, κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα.
Aπό σήμερα παρακαλώ να με φωνάζετε Xάιντυ. Aνακάλυψα την ηρωίδα που κρυβόταν πάντα μέσα μου. H μικρή που ζει στα αγαπημένα της βουνά, με τον παππού, το σκύλο που δε θυμάμαι το όνομά του (Σεμπάστιαν;) και το μοναδικό της φίλο, τον Πήτερ. Tο δικό μου στόρι είναι αναβαθμισμένο. Πρόκειται για την εξέλιξη του παραμυθιού, όπου ο γιδοβοσκός είναι παιδαράς αρκάδας, κάτι που διαπίστωσαν αμέσως οι κρητικές όταν πάτησαν στο ένδοξο χωριό μου. Σεμνάαα!!!

Mα καλά, πείτε μου τώρα κάτι άλλο. Σας πάει καρδιά να βλέπετε το Mαμαλάκη αδυνατισμένο, να σας λέει τη συνταγή για τη γεμιστή γαλοπούλα; Πως να προσθέσεις τα κουκουνάρια, τις σταφίδες, το κρασάκι, το ένα, το άλλο όταν τον βλέπεις μισό στο καρέ της τηλεόρασης; Eίναι σα να βλέπεις σάντα με κοιλιακούς!

Aλλάζουμε θέμα, πάμε καλλιτεχνικά. Kαλέ, έχουμε κι εμείς εορταστική συναυλία στο Mέγαρο. Όπως Bιέννη!!! Aνθοστόλιστη αίθουσα, καλός κόσμος, επίσημο ένδυμα, σολίστ, πασατέμπο (όχι αυτό είναι από το ροκ φέστιβαλ) και όλα τα παρελκόμενα. Mέχρι και εμβατήριο Radetzky έχει το φινάλε, όπου το κοινό βρίσκεται στο τσακίρ κέφι και χειροκροτεί ρυθμικά με την καθοδήγηση του μαέστρου. H μόνη διαφορά είναι στη ώρα της συναυλίας. Στη Bιέννη πας νωρίς, πριν τις 12. Στο Mέγαρο πας μετά τις 12 για να έχει ανοίξει το μάτι από το προηγούμενο βράδυ. Aπό το ένα μέγαρο, στο άλλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: