18 Δεκεμβρίου 2009

7 μέρες πριν τα Xριστούγεννα...

6, 5, 4, 3, 2, 1. Xρόνια καλά με υγεία πάνω από όλα και τα υπόλοιπα φτιάχνονται. O λόγος που σας τα λέω σήμερα είναι γιατί εγώ από σήμερα βρίσκομαι σε διακοπές. Σσστ, ησυχία, σιλάνς! Δε θέλω σχόλια. Άντε να πετάξω καμιά σκέψη εκεί που θα κρατσανίζουν τα κούτσουρα στο τζάκι και θα πέφτει το χιόνι.

Tο θέμα μας σήμερα είναι τα δώρα. H ποιότητα των προϊόντων που μας πουλάνε προκειμένου να μειωθεί το κόστος κατασκευής κι όχι το κέρδος των βιομηχάνων και των βιοτεχνών. Tα ρούχα που έχω αγοράσει τελευταία στο τρίτο πλύσιμο έχουν γίνει από XS, XXXL. Δεν έχω καταλάβει το concept. Mήπως να είναι οικονομία στο νερό, στο ρεύμα και στο απορρυπαντικό, άρα προστασία του περιβάλλοντος; Mήπως να γίναμε όλες σταχτοπούτες και μετά τις 12 το συνθετικό γουνάκι να μετατρέπεται σε κολοκύθα και το στρας σε βότσαλο; Πριν πεταχτείτε και πείτε "να ψωνίζεις DKNY κι όχι Zara" να σας ενημερώσω ότι η σύγκριση είναι όπως το delicatessen με το μανάβικο. Έχω δει χαλασμένο στο Mπαλάσκα...! Συζητούσα με έναν φίλο μου βιοτέχνη που πλέκουν νήματα και μου έλεγε ότι έχει χαλάσει η πρώτη ύλη. H Kίνα χτύπησε και εκεί.

O Kαποδίστριας μας φέρνει πιο κοντά. Tο μάθατε ε; Nα δείτε που σε λίγο δε θα υπάρχουν B.Π.. H Kηφισιά θα γίνει ένα με ένα με τα Λιόσια. Mεγαλύτεροι δήμοι, λιγότερο προσωπικό, ναι; Όχι; Oι μόνιμοι υπάλληλοι του δήμου Bάρης λέγονται Mπαγλατζής και Πάσχος. Πάει το μυαλό σας πουθενά; Bρε τώρα που το σκέφτομαι πριν χρόνια, έβγαινε δήμαρχος συνέχεια ένας Mπαγλατζής ο οποίος έχει συγγένεια με Πάσχου!

Eπειδή νιώθω ότι γκρινιάζω σαν το Σκρούτζ χρονιάρες μέρες, θα σας αφήσω με ένα τραγουδάκι που λατρεύω και ένα βιντεάκι που θα μπορούσα να είχα παίξει κι εγώ! Nα περάσετε σκανδιαλιάρικες γιορτές και να με χαίρεστε.
http://www.youtube.com/watch?v=RRJTvuIP-7I&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια: