29 Δεκεμβρίου 2009

Βυτίνα, δαγκωτό!

Ευτυχία είναι να γίνονται τα όνειρά σου πραγματικότητα. Ένα από τα δικά μου όνειρα γίνεται πραγματικότητα αυτή τη στιγμή. Καθημερινή στο χωριό. Γύρω μου κάθονται τουρίστες κυρίως γιατί βρισκόμαστε σε φάση ημιδιακοπών. Θες από τη σημαία, θες γιατί είναι όλοι δάσκαλοι και καθηγητές, θες από υπόλοιπα αδειών, πάντως αρκετός κόσμος διακοπεύει. Εγώ, βρίσκομαι σε μια ενδιάμεση κατάσταση. Κάνω διακοπές και δουλεύω. Κάτι παιδάκια μόνο μου σπάνε τα νεύρα γιατί φωνάζουν δίπλα στο αυτί μου αλλά δε μπορώ να τα θέλω και όλα δικά μου.
Η αχαριστία είναι κάτι που θα πρέπει να διώκεται ποινικά. Ή το διάβασα κάπου, κάποτε, ή το είπα σε κάποια άλλη στιγμή της ζωής μου. Γι' αυτό το λόγο θα απομονώσω το θόρυβο από τα παιδάκια και θα δώσω σημασία στην ευτυχία μου.

Σε λίγο θα επιστρέψω σπίτι για να φτιάξω χωριάτικη πιτούλα. Η θεία Έλλη μου έδωσε φρέσκα αυγά ημέρας και μαζί με τα υπόλοιπα αγνά υλικά, θα πειραματιστώ στην πίτα στα κάρβουνα. Ε ναι! Μη νομίζετε πως η πίτα στα κάρβουνα είναι το δεύτερο πράγμα που ξέρω να κάνω πολύ καλά. Ακόμα κολλημένη στα πλήκτρα του laptop είμαι. Ο στόχος είναι ο καλός συνδυασμός των δύο τρόπων ζωής. Δε γίνεται να ζεις 27 χρόνια στην πόλη και να 'ρθει κάποιος να σου κόψει το ρεύμα. Έχω πλάνο και μέσα σε αυτό είναι και η συμμετοχή μου στα κοινά. Ώπα, ώπα! Δεν εννοούσα την υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Τελειώνει η μπαταρία και θα πρέπει να σας αφήσω. Πάω σπίτι να ετοιμάσω την πίτα και τον προεκλογικό μου λόγο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

mmm pita mirizw....kai mou anoigei i orexi!!!!! tha minei kai kanena kommati gia mas??? mia mera akoma kai...Vitina sou erxomai!!!!!!!