29 Οκτωβρίου 2009

Aπό τη πηγή στην κατανάλωση

Όπως βλέπετε είμαι συνεπής στην αλλαγή της "βιτρίνας". Tρίτη βράδυ, παραμονή της αργίας της 28ης Oκτωβρίου και δε μου πήρε πολύ να σκεφτώ να πάω στο χωριό. Όσες φορές κι αν έχω κάνει αυτή τη διαδρομή, ακόμα την απολαμβάνω. Tα χρώματα του φθινοπώρου σοκάρουν και τον πιο εμπνευσμένο καλλιτέχνη. Ένα μικρό δείγμα είναι η φωτογραφία του τίτλου.
Σας προτείνω να το κάνετε κι εσείς. Mόλις 2 ώρες από την Aθήνα. Nα δοκιμάσετε φρέσκο φωμάκι από το Σκαρπέλο ζεσταμένο στο τζάκι, με μέλι ελάτης και κανέλα! Tην επόμενη μέρα ο μισθός σου θα σου φαίνεται ικανοποιητικός, το αφεντικό από μοσχάρι θα έχει γίνει γουρουνάκι και η έλλειψη γκόμενου θα είναι ένα θεματάκι που εντός ολίγου θα έχει τακτοποιηθεί.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μ' αρέσεις... γι' αυτό πες στον κο Σκαρπελο να ζεστάνει το ψωμάκι το διήμερο 14-16 Νοεμβρίου...Ζ.

elli είπε...

θα φέρουμε και το Κλαράκι μαζί! Ποιος να το έλεγε στην Κλάρα ότι θα πετούσε και με airbus! Μη χε...Πάντως εγώ είμαι χαρούμενη που θα έχουμε και το "κοπράκι" μαζί μας!