18 Ιανουαρίου 2009

Ο καλό στρατιώτης Svejk

Ήταν ένα αναίμακτο Σαββατόβραδο, χωρίς βαριά περιστατικά. Ένας ανεγκέφαλος, κομπλεξικός, βλάκας, άντρας οδηγός μόνο, με έφερε στο σημείο να πω μια κακιά λέξη. Τη διάβασε στα χείλια μου, είμαι σίγουρη, αλλά αυτός ήταν και ο σκοπός μου. Έχω ακούσει μια τραβηγμένη ιστορία παρόμοιας κατάστασης. Ο ανεγκέφαλος, κομπλεξικός, βλάκας, άντρας οδηγός ήταν και βαρεμένος. Την έπιασε την τύπισσα από τα μαλλιά, την κατέβασε από το αυτοκίνητο και της ξερίζωνε τις τούφες μία-μία. Γι' αυτό κορίτσια, προσοχή πριν ξεστομίσετε τη βρισιά.

Κατά τα άλλα πέρασα ένα όμορφο βράδυ, χωρίς να αισθάνομαι ότι χαραμίζω το χρόνο μου. Γέλασα με μια κοπέλα που βιάστηκε να χαρακτηρίσει τον γκέι φίλο της σαν παραμυθά, επειδή εκείνη μπέρδεψε το gorgeous με το georgius! Το Georgius, αν δεν καταλάβατε, είναι ένα χαϊδευτικό του George. Δεν είχα σκοπό να ανεβάσω την ιστορία στο blog, αλλά το έλεγε και ήταν τόσο αυθόρμητη...! Κοριτσάκι, δε με παρεξηγείς, ε;

Όλα αυτά τρώγοντας και πίνοντας σε ένα πολύ καλό μαγαζί, άξιο να το αναφέρω. Για τους fun της τσέχικης κουζίνας (κρέας, κρέας, κρέας...) είναι πολύ γνωστό μαγαζί. Svejk λέγεται και βρίσκεται στο Νέο Κόσμο. Ευγενέστατοι όλοι τους και εξαιρετικό φαγητό. Πρότεινα στην παρέα να πάρουμε παγωτό στο τέλος γιατί θυμόμουνα από την Πράγα πόσο δύσκολη λέξη είναι. "Θα το ζητήσετε όμως στα τσέχικα" τους είπα. Κι εκείνοι, συμφώνησαν. 5 σύμφωνα στη σειρά! Νομίζεις πως υπάρχει κειμενικό λάθος. Για περισσότερες πληροφορίες, υπάρχει και ιστοσελίδα www.svejk.gr (καλέ όχι για το παγωτό, για το μαγαζί).

Δεν υπάρχουν σχόλια: