7 Δεκεμβρίου 2008

Όλη η αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη

7 Δεκεμβρίου, ώρα 9 το πρωί Κυριακής. Πω-πω! Παρακοιμήθηκα για τα δεδομένα μου. Έχω ένα ευχάριστο νέο να σας πω. Σε 20 μέρες από σήμερα, θα έχουν περάσει τα Χριστούγεννα. Επίσης, τέτοια ώρα θα πετάω για μέρη μακρινά και παγωμένα. Τελικά τα Χριστούγεννα είναι για δύο κατηγορίες ανθρώπων. Τα παιδιά ηλικίας που πιστεύουν ακόμα στο Άγιο Βασίλη και στους ερωτευμένους που νομίζουν πως παίζουν στο video clip του Last Christmas. Σκηνικό χιονιού, καλοστρωμένο ε, όχι αυτή η λασπουριά του Κεφαλαρίου. Παίζουν όλοι μαζί ευτυχισμένοι στο χιόνι, κυνηγιούνται μεταξύ τους και όταν πια επιστρέφουν στο σαλέ, τους περιμένει το γουρουνόπουλο.

Αλλάξτε τώρα κανάλι και πάμε στην πραγματικότητα. Αρκετοί είμαστε single, να κυνηγάς τώρα χαριτωμένα την κολλητή σου στα χιόνια...! Έχουμε υψηλή θερμοκρασία για την εποχή (άνοιξη έχουμε;). Καθημερινά στην τηλεόραση μας υπευνθυμίζουν τη σοβαρή κατάσταση που βρισκόμαστε ως κράτος και μη χειρότερα. Το τελευταίο πάει μάλλον στο γουρουνόπουλο. Κανένα μπουτάκι Mimikos και πολύ είναι.

"Ακριβότερο θα είναι φέτος το εορταστικό τραπέζι...". Αν δεν άλλαζε η μόδα στη ένδυση και στο χτένισμα, θα νόμιζα πως είναι πλάνο αρχείου. Ακριβότερο, ακριβότερο, αλλά αυτές τις μέρες δε θα πέφτει καρφίτσα στα μπουζούκια. Τι διάολο! Εκεί είναι φτηνή η γαλοπούλα; Θα 'ναι από αυτές που έχουν τέσσερα πόδια (4x4) χωρίς κεφάλι.

Είπα παραπάνω για τα παιδάκια που πιστεύουν στον Άγιο Βασίλη. Το 2006 που ήταν για μένα μια σκατά χρονιά, λογικό ήταν να περιμένω το 2007 με τεράστια λαχτάρα. Μου καρφώθηκε στο μυαλό να πιστέψω κι εγώ στον Άγιο Βασίλη. Και άρχισα να επιχειρηματολογώ κιόλας στους φίλους μου. Σας πληροφορώ, έπιασε. Το 2007 ήταν μια όμορφη χρονιά που πολύ θα ήθελα να μοιάσει και το 2009. Τώρα πια που έχω διαβάσει το "Σύμπαν" μπορώ να διαχωρίσω τον Άγιο Βασίλη με την θετική σκέψη. 37 χρονών είμαι, πολύ κρατήθηκα στο μύθο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: