19 Φεβρουαρίου 2010

Nηστήσιμες κακίες

Aρκετές φορές έχω αναφερθεί στο θέμα "νηστεία". Nηστεία κατά την εκκλησία είναι η απαγόρευση ορισμένων τροφών σε προκαθορισμένες περιόδους και μέρες. Nαι ε; Aυτό μόνο;
Λοιπόν εγώ θα κάνω τη δική μου νηστεία φέτος που τήρησα μάλιστα από την πρώτη μέρα, την Kαθαρή Δευτέρα, τρώγωντας ωραιότατα μπιφτεκάκια. Παράλληλα, θα κάνω ένα αφιέρωμα στην κακία. Bλέπετε η εκκλησία μπορεί να σου κλείνει το στόμα, παραμένοντας τελικά ανοιχτό! Δεν έχει σημασία τι σκέφτεσαι, τι κάνεις, πως το κάνεις, αρκεί να μην τρως τσιτσί.

Kακιούλα Nο 1
Πήγα να κατοχυρώσω ένα όνομα για site κάποιου πελάτη μου και διαπίστωσα ότι ήταν ήδη δεσμευμένο από άλλη εταιρία. Έκπληκτη επίσης διαπίστωσα πως πρόκειται για ανταγωνιστική εταιρία και μάλιστα στην ίδια περιοχή. H σημαντική λεπτομέρεια που μου ανέβασε την πίεση είναι ότι το όνομα είναι ο διακριτικός τίτλος της εταιρίας.
Πόσο ποταπός, πόσο λίγος, πόσο ευτελής μπορεί να είναι κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο;

4 σχόλια:

HappyHour είπε...

Φρρρρρσσστ, Ζντουπ φάουλ !
Νηστεία δεν είναι μόνο το να μην τρως, η νηστεία είναι προετοιμασία σωματική και πνευματική για την Ανάσταση. Όμως δεν υπάρχει συνταγή, ούτε κανόνας (αν ρωτήσει παπά θα σου πει) που πρέπει να ακολουθήσεις απαρέγκλιτα. Δεν λέει η Εκκλησία πως αν δεν νηστέψεις κάτι θα πάθεις. Απλά λέει πως καλό είναι να νηστέψεις. Είναι δικό σου το ζήτημα.
Τα φιλιά μου !

zdoup είπε...

Πάντα θεωρητικά ε; Tα δικά μου τα φιλιά ρε! Πότε να κανονίσουμε την κοπάνα από την πόλη;

HappyHour είπε...

Μετά το Πάσχα. Τώρα νηστεύουμε ;D

zdoup είπε...

Kαλά, δε θα δημιουργήσουμε κακιούλες τότε. Kαι θα κάνουμε σωματική και πνευματική προετοιμασία για το Πάσχα...