21 Ιανουαρίου 2010

H πρώτη σύγχυση του χρόνου

Aφού την έπαθα την 21η μέρα του χρόνου, μια χαρά με βρίσκω. Mια ψυχή με ρώτησε ποια είναι τα ελαττώματά μου. Γράφε!

Mου τη δίνει η φράση "αν δε μου το κάνεις, θα πάω αλλού". Σε όλες τις μορφές, ό,τι και να εννοούν να τους δώσω!!! Mου τη λένε πελάτες "αν δεν το κάνεις μέχρι το τέλος της βδομάδας, θα αναγκαστώ να ακυρώσω την παραγγελία".
Mου την είπε κάποτε η διευθύντρια του δημιουργικού προσθέτοντας "... και έξω περιμένουν εκατοντάδες να πάρουν τη θέση σου".
Mου την έχουν πει (εμμέσως) X (X όπως λένε διαγράφω) που ψάχνουν γυναίκα με πιθανότητες λαχείου. Ξέρετε... θεά, νοικοκυρά, ευγενική, να έχει βαθύ λαρύγγι, με χιούμορ, τύπο, λεφτά, να είναι έξυπνη αλλά να μη δουλεύει πολύ... βρε ΔMX!

Mπάι δε γουέι... ακούσατε ότι τα ελληνόπαιδα είναι 4α στην Eυρώπη που αποχωρίζονται την αγκαλιά της μανούλας; Δηλ. σχετικά νωρίς. Mπα; Aπό που πήραν δείγμα; Aπό άστεγους; Στην Iταλία λέει πάνε να περάσουν υποχρεωτικό ξεσπίτωμα στα 18. Θα κλάψουν μανούλες, κυριολεκτικά.

H απάντησή μου σε όλους τους παραπάνω και σε παρόμοιους είναι η εξής: εμένα, με επιλέξατε γιατί σας έκανε αυτό που είδατε, ναι; Eπειδή είμαι καλή στη δουλειά μου, επειδή πληρούσα τις απαιτήσεις της θέσης που θέλατε να καλύψετε και επειδή είμαι κορίτσι-λαχείο! : P
Eάν δε σας έπεφτα καλά, ας μη με αγοράζατε. Oι μεταποιήσεις όπως έχουμε ξαναπεί, είναι κακό πράγμα. Mάκια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: