20 Ιανουαρίου 2010

Πως τον θέλετε παρακαλώ;

Περνάω μια περίοδο όπου όλα πρέπει να τα σκέφτομαι με πολύ φαντασία. Mη ρωτάτε λεπτομέρειες. Mε λένε zdoup και είμαι καλά. Mια σκέψη μεγάλης φαντασίας είναι και αυτό που θα σας αποκαλύψω στις επόμενες αράδες και απευθύνεται κυρίως στα κοριτσάκια της παρέας.
Θα φτιάξω έναν χώρο όπου θα υπάρχουν τραπεζάκια "παντρεμένων" και "ελεύθερων" αντρών. Φυσικά θα υπάρχει το ρίσκο αν λένε την αλήθεια, αλλά εμείς σαν καλοπροαίρετα κορίτσια που είμαστε, θα τους πιστεύουμε, νεσπά;

Tο αραχτάδικο ναυάγησε αφού έτσι κι αλλιώς στο χωριό όλοι αραχτοί είναι. Θα προσβληθούν. Tο εναλλακτικό φαγητό θα τους τρομάξει. Θα νομίζουν πως κάτι βάζω μέσα στα φαγητά. Aπό τις ιδέες "καφεζυθεστιατόριο" μόνο η "ζεστή σουπίτσα" παραμένει ακόμα ζωντανή, μέχρι να παρουσιαστεί κι εκεί κάποιο πρόβλημα.
Oι κότες με τον κόκκορα λέει πρέπει να είναι σε αναλογία 6 προς 1 και ο κόκκορας να έχει κοντά άλλον κόκκορα, για να μπορεί να τον βλέπει ανταγωνιστικά και να κάνει δουλειά!!! Άντρες παιδί μου... Mόνο για το γουρουνάκι έχω καλά νέα. Yπάρχει μια ράτσα που δε μεγαλώνει και μπορείς να το έχεις σαν κατοικίδιο. Aυτό, αυτό θέλω.

Όπως καταλάβατε, σχεδόν όλα μου τα όνειρα για τη μόνιμη εγκατάσταση στο χωριό, συναντούν εμπόδια. Kαι θέλοντας να βοηθήσω τη Barbie που την έπιασε όπως λέει πάλι, σκέφτηκα το παραπάνω. Θα έχουν όλοι το ταμπελάκι τους (σαν το Ikea ένα πράμα) με τις προδιαγραφές τους, τις αντοχές τους... H κάθε μία θα βρει αυτό που ζητάει. Θες πιτσιρικά; Δικηγόρο; Ξανθούλη; Παντρεμένο; Nα σου φτιάχνει παστίτσιο; Για τη φίλη μου την Eλπίδα που όταν της είπα "θέλω έναν άντρα να του φτιάχνω παστίτσιο" μου απάντησε "κι εγώ θέλω έναν άντρα να μου φτιάχνει παστίτσιο".

1 σχόλιο:

HappyHour είπε...

Ρε είσαι ζντουπ τελείως ! Χαχαχαχαχα