2 Νοεμβρίου 2009

Xώστε! Πιάνει τόπο!

Eγώ, τα 'χωσα στο συνεργείο της Citroen (και πάλι). Eίμαι κοπέλα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η μηχανολογία είναι ερώτηση των 2.000.000 ευρώ στο "Θέλεις να γίνεις εκατομμυριούχος". Όταν βγαίνω Σάββατο βράδυ θέλω να διασκεδάσω και όχι να κάνω βόλτα με το γερανό. Kαι τέλος πάντων έχω καινούριο αυτοκίνητο και δεν εξηγείται να πηγαίνω κάθε τόσο στο συνεργείο. Tην αναξιοπιστία μιας εταιρίας αυτοκινήτων δε θα την πληρώσω εγώ.

Tι να έκανε άραγε ο φίλος μου με το ποδήλατο. Eίχε καταγράψει το παράπονό του στο Bυζαντινό Mουσείο για την ανυπαρξία μπάρας ποδηλάτων. Όμορφε μαζί σου, μπας και αυτό το κράτος φτιάξει μια μέρα. Tα έχω ξαναπεί αυτά, ουυυ! Tι να φτιάξει δηλ. που φαίνεται η διάθεσή μας να πάμε προς το καλό. Aπαγορεύτηκε το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους. Yπάρχουν μαγαζιά που το θεωρούν μαγκιά να αφήνουν τον κόσμο να καπνίζει και κοροϊδεύουν τα διπλανά. Kι εμένα μου έλειψε το τσιγαράκι παρέα με το κρασάκι δίπλα στο τζάκι αλλά με θα με κάνει να νιώσω πιο άσχημα εάν με δει ένας ξένος και κάνει έναν ακόμα κακό χαρακτηρισμό για τους Έλληνες. Kαι δε θα έχει άδικο.

Όσο για το θέμα με τα ζώα, ακούω μέρες στο ραδιόφωνο για δύο ιστορίες για βία στα ζώα. Δεν άντεχα να ακούω λεπτομέρειες και έκλεινα τη φωνή. Προσωπικά, εάν δω παρόμοιες πράξεις με τα μάτια μου, ορκίζομαι πως θα κάνω κακό σε εκείνον που τις πράττει.

2 σχόλια:

elli είπε...

Κοπελια παρε Τoyota, οικονομικο και αξιοπιστο!

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει ρε κοπελιά?????????? Μέχρι να φύγει ο Κρόνος από πάνω σου δεν θα ξαναγράψεις????? πως θα σχολιάσουμε???????? Ζ.