9 Οκτωβρίου 2009

Τα γενέθλιά μου

Θα γράψω κοπελιά... Σήμερα δε θα γράψω που κλείνω τα 27α χρόνια μου; Ναι, ναι, τα 27! Όπως και πέρσι και φέτος και του χρόνου... Να με χαιρόσαστε και να σας χαίρομαι κι εγώ για όλες τις μοναδικές στιγμές που μου χαρίσατε, ο καθένας με το δικό του τρόπο.

Μπορεί να μη σας δίνω υλικό για να γελάσετε, να σχολιάσετε, να ανταλλάξουμε απόψεις, αλλά είναι λόγια από καρδιάς, πραγματικά! Έτσι νιώθω τα πρώτα λεπτά της 9ης Οκτωβρίου του 2009. Έμαθα να χαίρομαι με τα απλά πράγματα της ζωής και σας προτείνω να το υιοθετήσετε κι εσείς.

Ζουάου, το ξέρω ότι δε θα με ξεχάσεις την Κυριακή στο Κράσι. Δυστυχώς, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δε θα μπορέσω να είμαι εκεί σωματικά. Είναι βέβαιο όμως ότι το μυαλό μου θα είναι εκεί και θα χαίρομαι και με τις δικές σου χαρές.

Λέω απλά Δ.Μ.Χ. στις δυσάρεστες στιγμές και πάμε παρακάτω.

5 σχόλια:

elli είπε...

Tanti auguri a te!
Tanti auguri a te!
Tanti auguri cara Cristina!
Tanti auguri a te!

Πολύχρονη & Πάντα Καλά!

Φιλάκια.....

zdoup είπε...

Kαι αγγούρι και κάρο;;;

Eυχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ...

Mάκια σου.

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεται ρε κορίτσια??????? στους Τουρτούλους θα το καψουμε απόψε ετσι????????? Ζ.

Ανώνυμος είπε...

Xronia polla Xazo Mwro.....na ta ekatosthseis!!!!!!! all pws... afou exeis kolisei sta 27 oeo???? H euxh mou einai... na eisai panta se kalh diathesh....afou einai h aitia gia thn thetikh energeia pou ekpeboume....gia na exoume panta ta kalytera sth zwh mas...!!!!
Barbie

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη... Κάλλιο αργά παρά ποτέ, ε?

Eύχομαι υγεία, χαρά, λεφτά, έμπνευση, τύχη, φιλία, φιλιά. Ταξίδια, πάθη, ηδονή, ζεστασιά, ευλογία, ευγλωττία, πολλή ομορφιά. Χιόνια, σκι, πιροσκί, στη φωτιά, μπουνάτσα, αρμύρα, ήλιο, νησιά. Χλίδα, σουβλάκια, πικ-νικ, τρε-σικ, σουτζουκάκια με πουρέ, ροκ εντ ρολ σκέτο και χοροπηδηχτό.

νεοκλής