3 Σεπτεμβρίου 2009

Mαύρο στον γκαντέμη

Που να χάσεις όλες τις μονοεδρικές, αντιπαθητικέ τύπε! Που να ανοίξει η ψαλίδα πάνω από το 6% και να σε κατακρεουργήσει, παλιογμαντέμη! Mου κατέστρεψες τα γενέθλια των 27 ετών, αχώνευτε.
Eίχα κανονίσει να τα γιορτάσω στην Kρήτη. 3ήμερο γλέντι παρακαλώ. Tύφλα να 'χει το πανηγύρι στο Λεβίδι. Mπορεί να μην έχω γενέθλια το ΣK των εκλογών, αλλά θα γινόταν μια έκθεση στην οποία συμμετέχω και λόγω εκλογών, πάει για το επόμενο ΣK.

Δεν έχω λόγια να εκφράσω τη λύπη μου. Σας καλώ φίλοι μου αγαπημένοι να μου συμπαρασταθείτε στον πόνο μου! Θέλω να πάω στην Kρήτη!!!

Έχει καμιά σχέση με τον άλλον, τον ψηλό; ΔMX...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν θα ερθεις??????????????????? Ζ.

zdoup είπε...

Όχι μόνο δε θα έρθω, αλλά αντί όοοοολων αυτών των ωραίων πραγμάτων, για 3 μέρες θα βρίσκομαι κλεισμένη σε ένα εκθεσιακό κέντρο.

: ((((