13 Σεπτεμβρίου 2009

Καλό καλοκαίρι

Όσο ο καιρός (και τα σκυλιά!) το επιτρέπουν, κάθε πρωί σχεδόν, με το πρώτο φως της ημέρας πηγαίνω για τρέξιμο. Τα σκυλιά είναι οι "ιδιοκτήτες" της παραλίας που με βλέπουν ως καταπατητή. Υποτίθεται ότι με γνωρίζουν πια και ξέρουν πως κάνω ένα απλό πέρασμα, ωστόσο δεν παύουν να μου γαυγίζουν και ενίοτε να ετοιμάζονται για επίθεση.
Εκτός από τα σκυλιά όμως, έχω κάνει γνωριμία και με μια πάπια! Είναι κλεισμένη σε έναν κήπο και κάθε πρωί που περνάω από το συγκεκριμένο σπίτι, ακούω "κουακ". Μου είναι τόσο γνώριμος πια αυτός ο ήχος, που στο τσακ είμαι να ανταποδώσω κι εγώ τον χαιρετισμό.
Η μουσική επιλογή είναι ανάλογη με τις διαθέσεις του καιρού. Κυριακή πρωί και ο καιρός άνοιξε μετά από ένα βροχερό Σάββατο. Έτσι επέλεξα να ακούσω Traviata. Όπως και να 'ναι ταιριάζει καλύτερα με τρέξιμο στην παραλία παρά ως μουσική επένδυση σε διαφημιστικό για μακαρόνια και απορρυπαντικά πιάτων. Η θάλασσα τόσο γαλήνια και ήρεμη που δήλωνε ξεκάθαρα ότι το καλοκαίρι δεν έχει τελειώσει. Άντε βρε, καλές διακοπές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: