3 Απριλίου 2009

Δεύτερο ημίχρονο

...

αυτά που λέτε με το ελληνικό πρωτάθλημα. Το ποδόσφαιρο το σιχαίνομαι. Μου έχει δημιουργήσει ψυχικά τραύματα το κόλλημα των πρώην, να τους λέω εγώ "πετιμεζοπιτάκι μου πάμε την Τετάρτη θέατρο;" κι εκείνοι να μου απαντούν "βρε κουραμπιεδάκι μου, έχει Ολυμπιακό". Πως με τραβάνε δε οι γαύροι... ανμπιλίβαμπολ (από το ball)!

Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει ουσιαστική αλλαγή αν φύγουν οι μεν και έρθουν οι δε. Θα φάνε τα δύο πρώτα χρόνια δικαιολογώντας γιατί οι προεκλογικές υποσχέσεις δεν έγιναν άμεσα πράξη. Δυστυχώς παραλάβαμε έλλειμα επειδή οι προηγούμενοι είχαν παραλάβει έλλειμα κ.ο.κ. Μετά τα δύο χρόνια προετοιμάζεται το έδαφος για την επόμενη 4ετία. Ε, δεν τους δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία; Ουφ, δε μπορώ άλλο.

Έχω να προτείνω κάτι. Made in USA. Επιλέγω για πρωθυπουργό τον πράσινο, με μπλε και κόκκινους υπουργούς, βάλε και κανέναν κίτρινο. Είναι συμπληρωματικό του μπλε και κάνει καλό match.

Αρχίζει το ματς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: