19 Ιανουαρίου 2009

Ιατρικό ανακοινωθέν

Μεγάλες στιγμές ζω, σε προσωπικό επίπεδο και νιώθω την ανάγκη να το μοιραστώ μαζί σας αγαπημένα μου πλασματάκια. Νομίζω πως ξαναβρίσκω τον εαυτό μου, μοντέλο 07. Καλό εργαλείο, αθάνατο, αξιόπιστο. Είχα μια μόνιμη υπεραισιοξία, που αν δεν έσπαγε νεύρα, σίγουρα έκανε κάποιους να ανησυχούν. Είχα μάθει από τη ζωή να μην περιμένω κάτι ιδιαίτερο. Απολάμβανα αυτά που μου πρόσφερε και έλεγα και ευχαριστώ.

Επιπλέον τώρα, ελέγχω τα επίπεδα του άγχους. Είναι να παρουσιάσω μια δουλειά στο τέλος του μήνα. Κανονικά, θα χτυπούσε κόκκινο ο μετρητής. Είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Θα τα χωρέσω όλα στην καθημερινότητά μου. Θα δουλεύω 8 ώρες, θα βλέπω αγαπημένα πρόσωπα, θα κάνω πράγματα για μένα, θα χαμογελάω ακόμα και στα δύσκολα, θα κάνω τη θεραπεία που μου έδωσε η δερματολόγος, θα τρώω υγιεινά και όλα αυτά, χωρίς άγχος!

Έχω αύριο έκτακτη συνεδρία με την ψυχολόγο μου, Dr Van Zgouren, να εξετάσει την περίπτωσή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: