20 Δεκεμβρίου 2008

Πως να φτιάξετε υπέροχους κουραμπιέδες

Έφτασε επιτέλους η βραδιά που περίμενα πως και πως. Απόψε είναι η απονομή του χρυσού σκούφου και περιμένω να πάρω βραβείο για τους εξαιρετικούς πεντανόστιμους κουραμπιέδες μου. Φώτα, λάμψη, αλχημείες γεύσεων συνθέτουν την αποψινή βραδιά. Κι εκεί που όλα έμοιαζαν θεϊκά, το σκηνικό γκρεμίστηκε, καπνοί άρχισαν να βγαίνουν, όταν ακούστηκε από τα μεγάφωνα "ο χρυσός σκούφος της ζαχαροπλαστικής απονέμεται στην...". Εγώ, εγώ είμαι αυτή! Και τότε, εκατοντάδες σκούφοι άρχισαν να κατευθύνονται κατά πάνω μου.

Εντάξει βρε παιδιά, μπερδεύτηκαν οι σελίδες του βιβλίου των συνταγών και έβαλα στο μίγμα άλλα υλικά από αυτά που έπρεπε. Το αποτέλεσμα ήταν κάτι μεταξύ παραψημένου κέικ και αποτυχημένων πασχαλινών κουλουριών.

Παρ' όλα αυτά έβγαλα τα εξής συμπεράσματα. Η συνταγή είναι μία, όχι μόνο για τα γλυκά ή τα φαγητά. Και για τη ζωή η συνταγή, μία είναι. Αν θα βάλεις μαύρη αντί για άσπρη ζάχαρη ένα ή κανένα αυγό, μοσχάρι ή κατσίκι, είναι θέμα επιλογής. Η βάση είναι ίδια. Κάποιος βρέθηκε και τόλμησε να προσθέσει κάτι καινούριο, ήρθε ο επόμενος και αντικατέστησε αυτό με εκείνο και φτάσαμε να έχουμε πολλές εναλλακτικές.

Τρέμε Παρλιάρε! Σε κατάλαβα τι λαμόγιο είσαι κι εσύ.

Το σπίτι πάντως γέμισε με γιορτινές μυρωδιές, για το καλό. Και του χρόνου να είμαστε καλά. Καλή Ανάσταση σε όλους (ωχ αυτό είναι από άλλη γιορτή, οι κουλουροκουραμπιέδες φταίνε).

1 σχόλιο:

zdoup είπε...

Barbie, ωραίοι οι κουραμπιέδες;;; Πες κι έναν καλό λόγο όμως.