9 Δεκεμβρίου 2008

Κρατάω πιστόλι

Το μεσημέρι, βγήκα για λίγο έξω από το γραφείο για κάτι δουλειές, περπάτησα στον πεζόδρομο της Μεταξά στη Γλυφάδα και τίποτα δε θύμιζε τα δυσάρεστα περιστατικά που συμβαίνουν στην υπόλοιπη Αθήνα. Σκέφτηκα μάλιστα πως αν ερχόντουσαν οι γνωστοί άγνωστοι εκεί, από την τσαντίλα τους για το θέαμα, θα τα έκαναν γυαλιά καρφιά.
Όταν επέστραψα στο γραφείο άκουγα από διάφορους ότι θα κατέβουν στα μέρη μας οι κουκουλοφόροι και μάλιστα γι' αυτό το λόγο σταμάτησαν το τραμ από τη Ν. Σμύρνη. Τρομοκρατήθηκα, ένιωθα την ανάγκη να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου, άρπαξα το πιστόλι μου, είχα και μια στολή από ένα event με θέμα "the terminator", την ελληνική σημαία από την πρόσφατη επέτειο του ΟΧΙ, το ipod στο αυτί για να παίρνω έγκυρη ενημέρωση και περίμενα τον εχθρό. Συνέστηνα μάλιστα ψυχραιμία στους νεόπλουτους συντρόφους.

Από τα παραπάνω οι μόνες αλήθειες είναι το πιστόλι (της σιλικόνης) και οι νεόπλουτοι. To τραμ δεν έφτανε από το Σύνταγμα γιατί απλά δεν μπορούσε να περάσει από τη Ν. Σμύρνη. Είπα κι εγώ, τόσο προχάουα σκέψη!!! Έχω πάρει SMS για τα εγκαίνια του Venue, από μπουζούκια, από ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά από κουκουλοφόρο... μπα! Μήπως φταίει ο κύκλος γνωριμιών μου; Τα υπόλοιπα ήταν σάλτσα για να εντυπωσιάσω.

Το πιστόλι της σιλικόνης το πήρα μαζί μου για να βάλω κάτι χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ναι ρε! Χριστουγεννιάτικα. Έτσι μας είπε ο αγαπητός κος δήμαρχος της Αθήνας. Ή όχι τελικά; Γιατί μπερδεύτηκα μία το ένα, μία το άλλο. Στην πρωινή ενημέρωση άκουσα να κάνει σε δύο κανάλια, ακριβώς τις ίδιες δηλώσεις. Σα να τα είχε ηχογραφήσει. You are beautiful, i love you. Το "είσαι βλάκας" ποιος θα του το πει;

Αν δε μου πει κανείς τι να κάνω τελικά, θα πάρω το πιστόλι και θα αρχίσω να ρίχνω στον αέρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: