3 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψεις της Αττικής Οδού

Ήταν πολλά τα χιλιόμετρα και αρκετή η ώρα μέσα στο αυτοκίνητο για να δημιουργήσω και πάλι "υλικό". Πάλι το γνωστό θέμα, με αφορμή μια κουβέντα σχετικά με το λάθος που κάνουμε εμείς οι γυναίκες να ξεχνάμε τις άλλες αξίες μας. Και χρησιμοποιώ το "άλλες", λες και η μοναδική απόδειξη της επιτυχημένης γυναίκας είναι ο άντρας και η οικογένεια. Δηλαδή επειδή δεν επέλεξα να χαντακωθώ μια ζωή με έναν "ακατάλληλο" για να μην το πω αλλιώς και να φέρω στον κόσμο άλλο ένα παιδάκι που θα μεγαλώσει με τον έναν γονέα, δείχνει ότι είμαι ανίκανη;

Δύο μέρες χωρίς σοκολάτα, 21 χρειάζεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος για να καταγράψει μια συνήθεια. Όποια κι αν είναι αυτή! Να καταγράψει μια συνήθεια και μόνο. Αν για παράδειγμα έχετε συνδυάσει τον πρωινό καφέ με ένα τσιγάρο και για 21 ημέρες καταφέρετε να το σταματήσετε, είναι σίγουρο ότι θα το καταφέρετε. Δεν σημαίνει ότι θα κόψετε το κάπνισμα. Έχει μεγάλη διαφορά!!!

Μετά από 21 ημέρες έπαψες να μου λείπεις εσύ από το σπίτι, όχι ένας άντρας, ΕΣΥ! Μετά από 21 ημέρες κι ενώ ξεχνούσα πάρα πολύ, δοκίμασα το εξής. Είτε έκανα κάτι αμέσως με το που το σκεφτόμουν, είτε το συνδύαζα με κάτι άλλο. Έτσι, δεν γέμιζα το μυαλό μου με πολλές μικρές λεπτομέρειες και μάλιστα άρχισα να αισθάνομαι και πιο χαλαρή. Αυτό έφερε την απεξάρτησή μου ελαφρώς με το χρόνο. Τι σημαίνει χρόνος; Πότε αρχίζει και πότε τελειώνει; Τον σταματάει κάποιος;

Για να επανέλθω στο επίμαχο θέμα, των αντρών. Δεν είναι όλοι γουρούνια, ανεύθυνοι, ανύπαρκτοι κ.λπ. κ.λπ. Τα γουρούνια, όπως έχω ξαναπεί, είναι συμπαθέστατα. Άρα, όταν με έχεις φέρει στα όριά μου και δεν έχεις εκτιμήσει τίποτα ουσιαστικό στη ζωή σου, γιατί να σε αποκαλέσω "συμπαθή". Την αφήνουμε τη ζωολογία.

Ζηλεύω πολύ τις γυναίκες παύλα ψαράδες. Όοοοχι εκείνες που ψαρεύουν και καλά κάνουν. Εκείνες που βάζουν ένα αγκίστρι στο αρχ... του καλού τους και τον πάνε. Κάτι σαν body piercing ένα πράγμα! Μόνο σε αυτό ο πόνος έρχεται ανάποδα. Δεν πονάς όταν στο βάζουν, πονάς όταν στο τραβάνε, έτσι αναγκάζεσαι και προχωράς. Πείτε μου τώρα, ότι δεν γνωρίζετε έστω και μία τέτοια γυναίκα από τον κύκλο σας.

Αυτά για σήμερα. Να προσέχετε και να περπατάτε με το κεφάλι ψηλά. Ψηλά είπαμε!

Μάκια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: