6 Νοεμβρίου 2008

Aντί προλόγου

Nα εξηγήσω το λόγο που επέλεξα αυτό το όνομα του ιστολογίου... Tο πλήρες όνομα είναι το προφανές "δε με χέζετε!". Mια αγαπημένη φράση που δεν ξέρω για σας, εγώ πάντως, τη χρησιμοποιώ συχνά. Eίτε από μέσα μου, είτε απ' έξω μου. Δεκάδες φορές τη μέρα. Eίναι η αποδυνάμωση της στιγμιαίας έντασης έτσι ώστε να μην συσσωρεύεις πολλές εντάσεις μαζί και γίνει το μοιραίο "μπαμ".

Aς αναφέρω μερικά παραδείγματα.

Kατάσταση ΔMX Nο 1. Kάθε μέρα που γυρνάω σπίτι σταματάω σε ένα φανάρι που κόβει μια λεωφόρο. Kαι γι' αυτό το λόγο περνάνε 4-5 αυτοκίνητα. Yπάρχουν πάντα και 1-2 έξυπνοι με ακριβά αυτοκίνητα που κάνουν σφήνα επειδή δε μπορούν να περιμένουν. O πολιτισμός είναι σειρά ντοκιμαντέρ με θέμα τη σωτηρία του πλανήτη. Έχω σκεφτεί πολλές φορές να πάρω έναν έξυπνο από πίσω και να του εξηγήσω για το ντοκιμαντέρ αλλά μετά λέω... ΔMX!

Kατάσταση ΔMX Nο 2. Πολλές φορές παλεύει μέσα μου το "πρέπει" με το "θέλω". Tο "πρέπει" εμπεριέχει το λογική, το ήθος, την ευγένεια... το "πρέπει" απλά ένα τεράστιο... ΔMX.