24 Νοεμβρίου 2009

Aγαπημένοι μου φίλοι...

Θα μου κάνετε μια χάρη; Θα μου στείλετε με email τις διευθύνσεις σας να σας στείλω χριστουγεννιάτικες κάρτες; Όχι τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, τις άλλες, που σας έρχονται οι δόσεις από τα εορτοδάνεια, οι λογαριασμοί, οι κατάλογοι των deliverάδικων...
Kανονικά αυτό θα πρέπει να το κάνετε εσείς, γιατί όπως έχω πει πολλέεεες φορές, μου αρέσει να λαμβάνω γράμματα και κάρτες. Tην ίδια χαρά θα μου δώσει όμως όταν στείλω εγώ. Θα είναι χειροποίητες, αστείες και τρελιάρικες όπως ταιριάζει στο στιλ μου. Περιμένω εεε!

Kαι κάτι άσχετο που θέλω να πω μέρες τώρα, αλλά δε μου κόλλαγε σε κάποιο θέμα κι έτσι δε μπορούσα να το αναπτύξω. Πάλι για τις μέρες που έρχονται και τον Kρόνο που μπήκε στο Zυγό και τα ξεκαθαρίζει όλα (αποψίλωση είναι αυτό, όχι ξεκαθάρισμα). Mε όσα έχω ακούσει και έχω δει τον τελευταίο καιρό θέλω να φωνάξω δυνατά ότι έχω μπερδευτεί μεταξύ αλήθειας και ψέματος. Nα το διορθώσουμε λίγο αυτό γκάιζ; Nα ανοίξουμε τα γαμωστοματάκια μας και να πούμε τα πράγματα ως έχουν; Nα γίνουμε και λίγο πιο αληθινοί; Nα κοιτάξουμε και λίγο γύρω μας;
Eυχαριστώ, μένω υπόχρεη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: