18 Νοεμβρίου 2009

Προσοχή στους απατεώνες

Θυμήθηκα και πάλι γιατί ονόμασα το blog ΔE ME XE.

Όταν ένας καλός σου φίλος, που τον γνωρίζεις πολλάααα χρόνια έχει πάρει μικρά και μεγάλα ποσά, τόσο από σένα όσο και από άλλους, για να αγοράσει αποκριάτικες στολές στο σκύλο, για να χαλάσει 20.000 ευρώ στο ταξίδι του μέλιτος, για να μένει σε σουίτες και τέλος πάντων να ζει μια χλιδάτη ζωή, θα προτιμήσετε κι εσείς να ανεβάζω αναρτήσεις παρά την πίεσή μου ε;

Δεν ξέρω αν δημιουργώ σε κανέναν πρόβλημα με όσα γράφω, αλλά χέστηκα. O καθένας όπως στρώνει, έτσι κοιμάται.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλες και όλους!
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ. Δάνεισα φέτος το καλοκαίρι ένα μικρό ποσό σε ένα φίλο για τον οποίο θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά πως είναι φερέγγυος και θα επιστρέψει τα χρήματα. Του είχα πει τότε μάλιστα οτι μπορεί οποιαδήποτε στιγμή έχει ανάγκη να μου ζητήσει επιπλέον. Με καθυσήχασε λέγοντάς μου οτι δεν θα χρειαστεί, και οτι το ποσό θα μου έχει επιστραφεί εντός μιας εβδομάδας.
Μαντεύετε τη συνέχεια.
Τα χρήματα δεν τα ξαναείδα, όχι επειδή ο άνθρωπος τα έχει πραγματική ανάγκη και δεν του περισσεύουν για να με εξοφλήσει (πράγμα που θα μου ήταν παραπάνω από κατανοητό), αλλά επειδή εντωμεταξύ έχουν φαγωθεί σε διακοπές, σπατάλες και προγραμματιζόμενες εκδρομές.
Μετά το σοκ του παρελθόντος εξαμήνου (σχεδόν), συνειδητοποίησα οτι τελικά 600 ευρώ είναι πολύ μικρό τίμημα για να πάρω τόσο σημαντικό μάθημα. Και είμαι ευγνώμων που, παρά τις προς το αντίθετο παραινέσεις μου, ο φίλος μου δανείστηκε μόνο αυτό το ποσό και όχι περισσότερα χρήματα...
Είναι απαραίτητο, και ωφέλιμο, να μαθαίνουμε πότε πρέπει να τραβάμε μια γραμμή και να λέμε "ως ε δ ώ!".
Δημήτρης

Ανώνυμος είπε...

συγνώμη ρε παιδιά...? αλλά γιατί δεν τα ζητάτε???????????? μένω με την απορία δηλαδή.....φοβάστε μη σας κακοχαρακτηρίσουν? εσάς?????? την παροιμία όποιος ντρέπεται κακά ζει, την έχετε ακουστά????? εδώ είναι που ταιριάζει γάντι...Ζ.

los poulos είπε...

boro na kano kai kati asxeta test sto metaxy, sosta? na do re paidi mou ti douleyei apo ola ayta pou exo ftiaxei...eyxaristo xristinaki mou gia tin ypomoni sou... :P mia kai eimai kainourgia sto blo...

mariag είπε...

test

los poulos είπε...

Μασούρου ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χώρο που μου διέθεσες στο ιστολόγιό σου να κάνω τα τεστ μου... το εκτιμώ ιδιαίτερα... ενημέρωσε απλά το κοινό σου (μέσω ανάρτησης) ότι ο Ζουάου μετονομάζεται σε los poulos... μένω υπόχρεη... ααααα! και στα "ατομάκια"..κάνε κι εκεί την αλλαγή από Mariag σε los poulos γιατί αλλιώς δεν θα μπορείς να συνδεθείς μαζί μου... :)

los poulos είπε...

ένα ένα τα ανακαλύπτω...ως ξανθιά δεν κατάλαβα ότι δεν χρειαζεται να κάνεις αλλαγή στα "ατομάκια"... δεν λειτουργούσε το link γιατί απλά είχε βγει το καλώδιο απο τη πριζα.... παρακαλώ θερμά όπως κατεβάσεις το σχόλιο που αφορά το συγκεκριμένο διαμάντι της φίλης σου... Ευχαριστώ εκ των προτέρων...