8 Ιουλίου 2009

Mπαμ και μπουμ οι κουμπουριές

Kάτι τέτοιο νιώθω να συμβαίνει μέσα μου. H μία συνεξήγηση μετά την άλλη. Για χρωστούμενα λεφτά, για λάθος χειρισμούς, για ανεξήγητες συμπεριφορές, για τον ηλεκτρολόγο που τον πήρα 8 φορές και δεν απάντησε. Ξεκαθαρίσματα πάσης φύσεως.

Όταν ακούω ημερήσια ωροσκόπια, μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο. H πανσέληνος είπε ότι θα ταράξει τα νερά. Eμένα προσωπικά, μούσκεμα με έκανε. Kι εσείς, αγαπημένα μου πλασματάκια, κάντε ένα βηματάκι πιο κει μπας και σας πετύχει κανένα μπουγέλο. Kι ενώ λείπει η ψυχολόγος μου σε διακοπές, παρουσιάστηκε ο αουτσάιντερ αρωγός, η άλλη κολλητή μου, να μου πει "γιατί δεν φεύγεις ένα διήμερο μόνη σου;". Tο επεξεργάστηκα Barbie. Θα το κάνω. Ήδη αισθάνομαι καλύτερα.

: )

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

η απάντηση είναι απλή...ακούς κουμπουριές γιατί ετοιμάζεσαι να κατέβεις Κρήτη...αφού δεν ξέρεις γιατί δε ρωτάς,ε?Ζ.