16 Απριλίου 2009

Χριστός αν έστι

Κάθε χρόνο τη μεγάλη βδομάδα μας πιάνει όλους αγαπίλα. Όλες τις γιορτές φυσικά, αλλά νομίζω ότι το Πάσχα βοηθάει να γίνει πιο πιστευτό. Δεν σαρκάζομαι τα πάντα αν αυτό νομίζετε ή αν συμβαίνει, μέσα σε εκείνους που σαρκάζομαι είμαι κι εγώ. Κι εγώ έγινα πιο ελαστική με τον πακιστανό που καθαρίζει τα τζάμια με το έτσι θέλω κι ας μου τα καθάρισε ο συνάδελφός του στο προηγούμενο φανάρι.

Θέλω να εκφράσω την αηδία μου για διάφορους εξαιρετικούς επώνυμους κυρίους που εμφανίζονται στην τηλεόραση και υπόσχονται φροντίδα και αγάπη σε πονεμένους ανθρώπους. Αυτή η καλή ελπίδα πια... έλεος! Από ένα μεροκάματο να έβαζαν ο καθένας τους, θα είχε αποκτήσει και παράρτημα.

Θέλω να εκφράσω την αηδία μου και ταυτόχρονα τη χαρά μου που βρίσκομαι στη δουλειά εκείνη την ώρα, για την κα Ευαγγελάτου-Στεφανίδου. Σήμερα, Μεγάλη Πέμπτη, έβγαλε ένα νεαρό τραγουδιστή στην εκπομπή της που μεγαλώνει μόνος του τα τρία ανήλικα αδέλφια του. Ήταν τόσο καλή μαζί τους!!!

Τέλος, θέλω να εκφράσω την απογοήτευσή μου για έναν παπά που άκουσα να λέει να είμαστε κοντά αυτές τις μέρες σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Πάτερ, όσοι είναι άρρωστοι, μόνοι, φτωχοί, στερημένοι, απογοητευμένοι, μόνο αυτές τις μέρες μας χρειάζονται; Από βδομάδα, τι θα γίνει;

Ως μέλος κι εγώ της παροδικής θεοσεβούμενης κοινωνίας, αισθάνομαι ντροπή για τα μηνύματα που περνάει η γιορτή του Πάσχα και την αναπαράσταση του θείου δράματος, σε σύγκριση με τις πραγματικές συνθήκες που ζούμε. Αν όλο αυτό συνέβαινε στις μέρες μας, αναρωτιέμαι αν ο Χριστός θα είχε καμιά διάθεση να θυσιαστεί. Γιατί; Για να διδάξει αγάπη στον κόσμο;
Λόγω ειδικών συνθηκών απέχω από την εκκλησία και ομολογώ πως μου λείπει. Μου δίνει όμως την άνεση να εκφράσω τις παραπάνω σκέψεις μου σαν εξομολόγηση. Γιατί πιστέψτε με, πίσω από τις σκέψεις μου αυτές, κρύβονται και οι αιτίες τους.

Η φράση "θέλημα Θεού" λένε δεν υπάρχει. Εμείς ευθυνόμαστε για όλα όσα συμβαίνουν. Εύχομαι σε όλους μας να βρούμε τις αιτίες που τα προκαλούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: