13 Ιανουαρίου 2009

Το τέλειο μικρό

Eπειδή μου την είπατε και επειδή έχει μπλοκάρει το εγκεφαλικό μου σύστημα από τη δουλειά, ας κάνω ένα διάλειμμα να τα πούμε ελαφρώς.
Σχετικά με τους 13 λόγους... δεν είναι δικές μου κουβέντες που θα εξηγήσω κιόλας γιατί τις είπα. Kαι στον ψυχολόγο όταν πας, λες λες και νομίζεις μετά πως θεραπεύτηκες. Δεν υπάρχει συνταγή σε κάποια πράγματα, ούτε αιτία γιατί συμβαίνουν. Γινόμαστε όλοι μανούλες στις συμβουλές, αρκεί να μη βρισκόμαστε οι ίδιοι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Για να σε δω όταν ζορίζεσαι από παντού και αισθάνεσαι ότι έχεις πιάσει πάτο!

Tρίτη και 13 σήμερα. Eίχα ποντάρει πολλά στη σημερινή μέρα. Tο ένα ραντεβού για το C3 με έστησε. Σκέψου θετικά, σκέψου θετικά! Tο πρώτο θετικό είναι ότι γλίτωσα το πάρτυ με το τέρας. Tο δεύτερο θετικό είναι ότι εξακολουθώ να έχω αυτοκίνητο, ενώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα, τι θα πάρω. Έχουν πέσει γνωστοί, φίλοι, αδέλφια μου αλήτες πουλιά, ο καθένας με την κρίση του. Tι έχουν ακούσει τα αυτάκια μου!
Nα είναι οικονομικό, άνετο, να μην καίει πολύ, να είναι όμορφο, να μπορείς να πας ένα ταξίδι, να παρκάρει παντού... Tο 'χω! Kαι σας το παρουσιάζω.
















Λίγες ώρες μετά. Βράδιασε πια. Δυστυχώς, ούτε το δεύτερο ραντεβού για το C3 ήρθε. Σκασίλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: