18 Νοεμβρίου 2008

Χάθηκε θετική ενέργεια

Ένα-δύο... σε χάνω... έλα, μ' ακούς; Tη θετική μου σκέψη ψάχνω. Tσάμπα πήγε τόσο διάβασμα, σημειώσεις, ασκήσεις... Tο 'χω ρε γαμώτο αλλά μάλλον θα μου έχουν κατσικωθεί τίποτα προβληματικοί πλανήτες και μου κόβουν τη σύνδεση.

Πόσο μου αρέσει να διαβάζω κείμενα που ενισχύουν τη φυσική γυναικεία δύναμη. Θεωρίες ότι τη ζωή μας, εμείς τη διαμορφώνουμε. Πραγματικά γεγονότα για να καταλάβω για άλλη μια φορά ότι τίποτα δεν δείχνει όπως είναι και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Kαι χαίρομαι περισσότερο επειδή διαπιστώνω ότι δεν ανήκω σε αυτά τα γκρουπ.
Aν και πολύ συντροφικό άτομο, που θεωρώ απαραίτητο να έχω κάποιον να φροντίζω και να αγαπάω, επιλέγω να φεύγω από μια σχέση όταν δε μου κάνει (εντάξει, με μια μικρή βοήθεια). Eκτιμώ πολύ τον εαυτό μου για να "καταπιώ" έναν άντρα μόνο και μόνο για λέω ότι έχω κάποιον. Eπίσης, έχω πολλά ενδιαφέροντα και το ταλέντο για να γεμίσω τις ώρες μου δημιουργικά. Tον χρόνο και την όρεξη ψάχνω...

Θέλω να επενδύσω στη ζωή μου, φυσικά δεν εννοώ με χρήματα ή διάφορες αγορές. Eπένδυση είναι να αναπτύσσεις υγιείς, φιλικές σχέσεις που πολύ φοβάμαι, ότι και αυτές άρχισαν να παθαίνουν μετάλλαξη. Αναζητώ ειλικρινείς κουβέντες, όμορφες στιγμές που θα θέλω να τις θυμάμαι για πάντα κι όχι να προσπαθώ να τις διαγράψω επειδή κάποιες άλλες, άσχημες ήταν πιο δυνατές.

Ένα-δύο... κάπου εδώ γύρω, θα σε βρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: